Tuesday, December 1, 2009

RAHSIA DI SEBALIK FACEBOOK



Korang ade akaun FB x??


SAYA!! ..saya ade...kenape dengan FB??







Dengan klik sahaja pada FB kita turut sama menjadi pembunuh orang Palestin di Gaza



Orang Yahudi nie mmg terkenal dgn kebijaksanaan mereka. Mereka bijak mencipta Agenda untuk mempengaruhi dan mengaburi pemikiran kita melalui hiburan, sukan dan macam2 lagi. Masa orang Islam sibuk Boikot MCD..nak jumpe org Islam mmg susah...tp sekarang pe citer....aku pon teringin gak makan MCD...bila teringin aku makan lar..aku tak suke jadi hipokrit...



Kdg2 kite terpakse terima Sesuatu bende tu...so how about FB.??boleh tak kite elak??

‘Tepuk Dada Tanya Selera…..”

Apa –apa bleh rujuk kat majalah Al-Islam Sept 2009, m/s 78-79

~maaf jika ada kesilapan pada post ini~

"credits to VOY(Voice of Youth)"

No comments: