Saturday, December 25, 2010

SUNGAI- PART 1


Air…saya suka air…bunyi air buat nadi  saya berdegup merdu. Bunyi ombak ke. Air kocak-kocak ke…semua saya suka..awak suka tak?..hahaa

Sudah la…sejak bila ni..?.kembali kepada cerita sebenar. I yang dah lama tak nampak sungai walaupon di rumah opah ade waterfall kat belakang rumah yang tak sampai lima minit tu..tapi apakan daya..hutan dan bukit yang sudah tidak dijaga tu susah kan saya.  TT_TT…jadi untuk mengubat kerinduan pada air..I pon follow la kawan-kawan sekelas masa sekolah I dulu ke SUNGAI….rasa macam nak berendam sorang-sorang sambil menyanyi lagu Hijau Zainal Abidin..>.<…ngahahaa..

Rasa best sangat sebab air sungai tak ada klorin. Kulit pon tak cepat kering…hehee…for my ladies friend jangan la frust sebab tak dapat join..nanti kalau I dah ade my own car. Kita buat trip makcik Kiah ok..so, takde lah malu-malu tikus kan nak melompat ke hape kew….sebab kat sungai tak ada Dugong, so orang pon tak akan sama kan you dengan dugong..kalau kat swimming pool orang akan cakap macam tuh sebab dugong suka buat show kat situ..TT_TT..

Stop merapu ok..HAHAHA...
Our Journey Begin..
~nape muka Adika sengal..HAHAHA~

Dah sampai..longgarkan Otot-otot kejap~
The FooD!
Mewan and Dilla
Mas, Amyn,
Mas, Boy
NANA (kiri)




Main cecah-cecah air * yang lain tengah atur planning


Gadis Sungai

Adika *Nana Boyfriend

color pink tak tahan tu


Awww Cakkkk~
INI BARU PART 1...
NANTIKAN KEMUNCULAN PART 2!!...jeng2

No comments: